Αρχείο ημέρας 14 Απριλίου 2022

Stop Mind Borders

Το Σχολείο μας

Το σχολείο μας προωθεί τη συνεργασία, την αλληλεγγύη και την ενσυναίσθηση .... στοχεύει στην καλλιέργεια αλληλοσεβασμού και κοινωνικής ευθύνης

Το σχολείο μας στοχεύει στην ανάπτυξη δημοκρατικών & κριτικών πολιτών ....επιδιώκει την πολύπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών & μαθητριών

...στοχεύει στην ολόπλευρη ανάπτυξη των πνευματικών και ψυχικών δυνάμεων των μαθητών/τριών

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΡΙΩΝ

Δημιουργήθηκε με το Padlet

Ευχαριστήρια Επιστολή

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες

Αγαπητοί/ές μαθητές/τριες

Αγαπητοί εκπαιδευτικοί

Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω από καρδιάς για την ανταπόκρισή σας στο κάλεσμα μας για οικονομική ενίσχυση του προσωπικού καθαριότητας.

Όπως πολύ καλά γνωρίζετε το σχολείο μας, εκπαιδευτικοί, γονείς, μαθητές/τριες, ευαισθητοποιείται και έχει δείξει έμπρακτα τη στήριξη και αλληλεγγύη του σε κοινωνικές ομάδες που πλήττονται με ποικίλους τρόπους.

Επίσης, έχει αποδείξει ότι αναγνωρίζει την προσφορά του κάθε μέλους του, κι όχι μόνο, μια προσφορά που αποδεικνύει την κοινωνική ενσυναίσθηση που καλλιεργείται στη σχολική μας μονάδα.

Το σχολείο μας δεν αποτελεί μόνο ένα χώρο παροχής γνώσεων αλλά και καλλιέργειας υπεύθυνων και ενεργών προσωπικοτήτων με βαθύ αίσθημα κοινωνικής ευθύνης, βασισμένης στις αρχές της κοινωνικής προσφοράς, της αλληλεγγύης και της κοινωνικής ενσυναίσθησης.

Καλλιεργεί μια κουλτούρα σεβασμού και υποστήριξης, αναγνώρισης της κοινωνικής προσφοράς του καθενός, στοιχεία που χαρακτηρίζουν τον ενεργό πολίτη της σύγχρονης εποχής.

Επί της ευκαιρίας, θα ήθελα να απευθύνω τις καλύτερες ευχές μου για Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση με υγεία και αγάπη.

Με εκτίμηση

Ο Διευθυντής

Κωνσταντίνος Βασιλειάδης

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

  • 145926Συνολικές αναγνώσεις:
  • 21Αναγνώσεις σήμερα:
  • 35Αναγνώσεις χτες:
  • 268Αναγνώσεις προηγούμενης εβδομάδας:
  • 545Αναγνώσεις ανά μήνα:
  • 84757Συνολικοί επισκέπτες:
  • 11Επισκέπτες σήμερα:
  • 28Επισκέπτες χτες:
  • 162Επισκέπτες την προηγούμενη εβδομάδα:
  • 0Επισκέπτες αυτή την στιγμή: