• jquery slider
bootstrap slider by WOWSlider.com v8.6

Home » Ανακοινώσεις του σχολείου » ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ

Stop Mind Borders

Το Σχολείο μας

Το σχολείο μας προωθεί τη συνεργασία, την αλληλεγγύη και την ενσυναίσθηση .... στοχεύει στην καλλιέργεια αλληλοσεβασμού και κοινωνικής ευθύνης

Το σχολείο μας στοχεύει στην ανάπτυξη δημοκρατικών & κριτικών πολιτών ....επιδιώκει την πολύπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών & μαθητριών

...στοχεύει στην ολόπλευρη ανάπτυξη των πνευματικών και ψυχικών δυνάμεων των μαθητών/τριών

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΡΙΩΝ

Δημιουργήθηκε με το Padlet

ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ

Οι μαθητές/τριες της πρώτης τάξης είχαν ξανά την ευκαιρία να συνυπάρξουν μεταξύ τους στην αυλή του σχολείου (μετά τις αυγοδρομίες).

Με τη βοήθεια των 2 εκπαιδευτικών ειδικοτήτων, τα παιδιά κάθισαν σε έναν κύκλο ( a circle) και έπαιξαν ένα παιχνίδι. Στη συνέχεια, ο καθένας πήρε ένα νούμερο το οποίο το έλεγε και στα Αγγλικά και έτρεχε κάθε φορά που άκουγε το νούμερό του. Τα άλλα παιδιά φώναζαν ”Run, run, run” που σημαίνει ”Τρέχα, τρέχα, τρέχα”.

Τέλος, έπαιξαν και 1,2,3, κόκκινο φως το οποίο έλεγαν και στα Αγγλικά. Η συνύπαρξή τους αυτή στην αυλή του σχολείου ήταν για ακόμα μία φορά εποικοδομητική και τα παιδιά άρχισαν να αντιλαμβάνονται σιγά σιγά τις έννοιες της συνεργασίας, της άμιλλας, της αλληλοβοήθειας, της υπομονής, της διαφορετικότητας.

  • IMG_20220511_123714
  • IMG_20220511_123725
  • IMG_20220511_123850
  • slider html
  • IMG_20220511_123925
css image slider by WOWSlider.com v9.0

Website Pin Facebook Twitter Myspace Friendfeed Technorati del.icio.us Digg Google StumbleUpon Premium Responsive


Leave a comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

  • 121710Συνολικές αναγνώσεις:
  • 21Αναγνώσεις σήμερα:
  • 73Αναγνώσεις χτες:
  • 612Αναγνώσεις προηγούμενης εβδομάδας:
  • 507Αναγνώσεις ανά μήνα:
  • 69102Συνολικοί επισκέπτες:
  • 15Επισκέπτες σήμερα:
  • 45Επισκέπτες χτες:
  • 362Επισκέπτες την προηγούμενη εβδομάδα:
  • 0Επισκέπτες αυτή την στιγμή: