Οι μαθητές και οι μαθήτριες των δύο τμημάτων της Γ? τάξης του σχολειου μας επισκέφτηκαν τη Πέμπτη 17 Μαρτίου 2016 το Ολυμπιακό μουσείο Θεσσαλονίκης. Τα παιδιά συμμετείχαν σε δύο εκπαιδευτικά πρόγραμματα.
Το πρώτο προγράμμα: ??Τα αγωνίσματα του στίβου ? Σύνθετα & Ομαδικά??: Η ανάγκη κινητικής δράσης των παιδιών ως διαδικασία κατάκτησης της γνώσης, οδήγησε στη δημιουργία ενός πλήρως προσομοιωμένου χώρου στίβου. Στόχος του εκπαιδευτικού προγράμματος ήταν η άμεση σωματική εμπλοκή των παιδιών σε μια σειρά διαφορετικών δραστηριοτήτων, ώστε να αντιληφθούν τη λειτουργία του σώματός τους κατά την άσκηση. Χωρισμένοι οι μαθητές σε ομάδες, ??συναγωνίζονται?? τόσο σε ομαδικό όσο και ατομικό επίπεδο.
Σε 3 κουλουάρ μήκους 35 μέτρων, ένα σκάμμα 5 μέτρων για άλμα εις μήκος, στρώμα για άλμα εις ύψος, πεδίο ρίψεων σφαίρας, αλλά και μηχανήματα μετρήσεων των σωματομετρικών χαρακτηριστικών, δημιούσγησαν ένα περιβάλλον ανακάλυψης και μάθησης, γύρω από κεντρικές έννοιες του αθλητισμού.
Το δεύτερο προγράμμα: ??Το πένταθλο του Ολυμπιακού Μουσείου??: Ολυμπιακά αγωνίσματα στην αρχαιότητα και σήμερα. Ποιος τελικά ξεκίνησε τους αγώνες στην Αρχαία Ολυμπία; Ήταν ο Ηρακλής; Στο Ολυμπιακό Μουσείο οι μαθητές και οι μαθήτριες ανακάλυψαν αθλήματα που εξασκούσαν οι Έλληνες στην αρχαιότητα και τα σύγκριναν με τα σύγχρονα. Ερευνώντας τα τεκμήρια της έκθεσης οι μικροί μαθητές /τριες έλυσαν γρίφους, κατασκεύασαν αγγεία, έριξαν ακόντιο, διασκέδασαν και έμαθαν παίζοντας μέσα στο μουσείο.
Τέλος γνώρισαν αθλητές που επηρέασαν την ιστορία του αθλητισμού, μετάλλια και στολές, αφίσες και δάδες και τις μεγάλες στιγμές της Ολυμπιακής ιστορίας μέσα από την μόνιμη έκθεση του μουσείου.