Το σχολείο μας συμμετέχει ενεργά στο πρόγραμμα ΙSOTIS.
Το ISOTIS είναι ένα πρόγραμμα συνεργασίας που χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και περιλαμβάνει 17 πανεπιστημιακά και ερευνητικά ιδρύματα από 11 χώρες.
Ο κωδικός τίτλος του προγράμματος ISOTIS βασίζεται στην ελληνική λέξη «ισότης» (ισότητα, ομαλότητα, δικαιοσύνη, ισοτιμία). Σε συμφωνία με τον ελληνικό όρο, το ISOTIS βασίζεται στο δυναμικό και τις δυνατότητες των πολιτισμικά και γλωσσικά διαφορετικών οικογενειών, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να εκφράσουν οι ίδιοι τις απόψεις και την εμπειρία τους σχετικά με την προσαρμογή τους στα προσχολικά εκπαιδευτικά συστήματα και τις κοινωνικές υπηρεσίες υποστήριξης. Ο κεντρικός στόχος του ερευνητικού προγράμματος είναι η καταπολέμηση των ανισοτήτων και η ενίσχυση της ένταξης.
Περισσότερα για το πρόγραμμα πατήστε εδώ
Πιο συγκεκριμένα, το πρόγραμμα Isotis “ Inclusive Education and Social Support to Tackle Inequalities in Society”[Ενταξιακή εκπαίδευση και κοινωνική υποστήριξη για την αντιμετώπιση των ανισοτήτων στην κοινωνία].” αφορά στην:
- Καταγραφή και ανάλυση των σχολικών προγραμμάτων με στόχο την ένταξη των μαθητών και τις σχετικές εκπαιδευτικές πρακτικές
- Δημιουργία βάσης/καταλόγου που αφορά υπάρχουσες προσεγγίσεις παρεμβάσεων, προγραμμάτων και έργων που είχαν ως στόχο τη μείωση των εκπαιδευτικών ανισοτήτων μέσω του σχεδιασμού αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών και της εφαρμογής τους, των πρακτικών στην τάξη και του σχολικού κοινωνικού κλίματος
- Στην ανάπτυξη πρακτικών που συμβάλλουν στην ενταξιακή εκπαίδευση, στην ενίσχυση του κατάλληλου παιδαγωγικού περιβάλλοντος για τη μείωση των κοινωνικών ανισοτήτων.
Ο σχεδιασμός των δραστηριοτήτων έγινε mε συνεργασία των εκπαιδευτικών της Α’ τάξης που συμμετέχουν, της κ. Λιόλιου Ελένης και της Μακρίδου Χρυσούλας, με την ελληνική ομάδα ερευνητών του Ε.Α.Π. και του Α.Π.Θ. στην οποία συμμετέχει ο Διευθυντής του σχολείου.
Οι δραστηριότητες εμπλέκουν και τους γονείς των μαθητών/τριών, καθώς θα έχουν τη δυνατότητα ενεργούς συμμετοχής μέσω της πλατφόρμας που δημιουργήθηκε (Virtual Learning Enviroment).