Αρχική » Α’- Β’ τάξη

Stop Mind Borders

Το Σχολείο μας

Το σχολείο μας προωθεί τη συνεργασία, την αλληλεγγύη και την ενσυναίσθηση .... στοχεύει στην καλλιέργεια αλληλοσεβασμού και κοινωνικής ευθύνης

Το σχολείο μας στοχεύει στην ανάπτυξη δημοκρατικών & κριτικών πολιτών ....επιδιώκει την πολύπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών & μαθητριών

...στοχεύει στην ολόπλευρη ανάπτυξη των πνευματικών και ψυχικών δυνάμεων των μαθητών/τριών

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΡΙΩΝ

Δημιουργήθηκε με το Padlet

Α’- Β’ τάξη

ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ: Γλώσσα

Παιχνίδι μνήμης και παρατηρητικότητας! Παρακολουθήστε το βίντεο προσεκτικά και σημειώστε στο τετράδιο παραγωγής γραπτού λόγου , όσα περισσότερα επίθετα θυμάστε , από αυτά που χρησιμοποίησαν τα παιδιά!

Πατήστε στην εικόνα για να μεταβείτε στο εκπαιδευτικό βίντεο

(Προτάθηκε από την εκπαιδευτικό Γιαννοπουλου Π. της Β’ τάξης, του 16ου ΔΣ Ευόσμου)

ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ: Μαθηματικά

Μαθηματικά, Αριθμοί στη σειρά
Για να δούμε , πόσο καλά γνωρίζουμε τους αριθμούς;;;  Μετρήστε προφορικά ξεκινώντας από το 5 μέχρι το 100..  Τώρα το ανάποδο!!  Προσπαθήστε να κάνετε το ίδιο ανεβαίνοντας  ανά 2 ! Και πάλι το ανάποδο!  Έπειτα, στο τετράδιο Μαθηματικών , πάρτε μολυβάκι και ξεκινήστε από το 0 μέχρι το 100 , ανά 4.

Πατήστε στην εικόνα για να μεταβείτε στο εκπαιδευτικό βίντεο

(Προτάθηκε από την εκπαιδευτικό Γιαννοπουλου Π. της Β’ τάξης, του 16ου ΔΣ Ευόσμου)

ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ: Μελέτη

Οι φωλιές των ζώων

Μπορείτε να αναζητήσετε πληροφορίες στο διαδίκτυο για τον πελαργό  και να τις σημειώσετε στο τετράδιο παραγωγής γραπτού λόγου. .. Όποιος αγαπά να ζωγραφίζει , μπορεί να συνοδεύσει τις πληροφορίες του, κάνοντας μια ζωγραφιά σχετική με το θέμα.

Πατήστε στην εικόνα για να μεταβείτε στο εκπαιδευτικό βίντεο

(Προτάθηκε από την εκπαιδευτικό Γιαννοπουλου Π. της Β’ τάξης, του 16ου ΔΣ Ευόσμου)

ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ: Γενικής παιδείας

(Άσκηση ακρόασης –καλλιέργεια αφηγηματικής τέχνης – αφηγηματικός γραπτός λόγος- κριτική σκέψη πάνω στη διαφορετικότητα και τη φιλία)

Μια φιλαναγνωστική βουτιά!

Μπες στη ιστοσελίδα του Μικρού Αναγνώστη:

http://www.mikrosanagnostis.gr/istoria.asp

Επέλεξε αριστερά το κυκλάκι «Να σου πω μια ιστορία»

Εντόπισε την ιστορία «Το λελέκι και οι φίλοι του» http://www.mikrosanagnostis.gr/library/pageflip25/Default.html

  • Πρώτη δραστηριότητα

Πρώτα απόλαυσε τη διήγηση της ιστορίας. Έπειτα άκουσέ την ξανά με περισσότερη προσοχή. Στη συνέχεια προσπάθησε να την αφηγηθείς γράφοντάς την στο τετράδιο Έκφρασης σαν μια ιστορία με αρχή ,μέση και τέλος δημιουργώντας τρεις παραγράφους. Μην ξεχάσεις να χρησιμοποιήσεις πολλά επίθετα για να έχει ζωντάνια η ιστορία σου.

  • Δεύτερη δραστηριότητα

Σκέψου τα μηνύματα της ιστορίας . Τι πιστεύεις πως ήθελε να μας πει αυτή η ιστορία; Πώς ήταν ο ήρωας στην αρχή και πώς στο τέλος της ιστορίας; Ποια συναισθήματα είχε στην αρχή και ποια στο τέλος;

Γράψε τις δικές σου σκέψεις για την ιστορία σε μία παράγραφο  στο τετράδιο Έκφρασης .

  • Τρίτη δραστηριότητα

Ποιον ρόλο από την ιστορία θα διάλεγες να παίξεις αν την παίζαμε στο θέατρο και γιατί;

Γράψε την απάντηση στο τετράδιο Έκφρασης

(Προτάθηκε από την εκπαιδευτικό κ Λιόλιου Ελένη, της Β’ τάξης του 16ου ΔΣ Ευόσμου)

ΣΗΜ. Μπορεί να χρειαστείτε να καταβάσετε το Adobe flash Player. Για να το κατεβάσετε πατήστε εδώ

ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Μαθηματικά προβλήματα

Παιδιά θυμηθείτε όσα ξέρουμε για να λύσουμε τα προβλήματα !!!

ΠΡΟΣΘΕΣΗ  κάνω όταν : ψάχνω να βρω το σύνολο, πόσα είναι όλα, πόσο κάνουν όλα… Στην πρόσθεση το ποσό μεγαλώνει, αφού ενώνω μικρά ποσά και ψάχνω το σύνολο.

Μαγικές λέξεις: «συνολικά», «όλα», «όλα μαζί», «περισσότερα»

ΑΦΑΙΡΕΣΗ κάνω όταν : ψάχνω να βρω το υπόλοιπο ,όταν συγκρίνω, πόσο έμεινε,  πόσο περίσσεψε, τα ρέστα , τη διαφορά, το συμπλήρωμα … Στην αφαίρεση το ποσό μικραίνει, αφού βγάζω από ένα μεγάλο ποσό ένα μικρό ποσό.

Μαγικές λέξεις: «έμεινε», «ρέστα», «λιγότερο», « πόσο περισσότερο» , «πόσο πιο ακριβό», «πόσο φθηνότερο»…

ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟ: κάνω όταν: ξέρω το ΕΝΑ και ψάχνω να βρω τα ΠΟΛΛΑ.

Ο πολλαπλασιασμός λειτουργεί όπως η πρόσθεση με  σύντομο  και εύκολο τρόπο. Η ποσότητα  στο πολλαπλασιασμό μεγαλώνει, αφού ψάχνω τα πολλά.Π.χ.

Αν το ένα βιβλίο κοστίζει 10 ευρώ τα 7 πόσο κοστίζουν;(7×10=70)

ΔΙΑΙΡΕΣΗ:  κάνω όταν: ξέρω τα ΠΟΛΛΑ και ψάχνω να βρω το ΕΝΑ.

Μαγικές λέξεις: «μοιράζω», «μοιράζω δίκαια», «κάθε», «σε ίσα μέρη», «πόσα πήρε ο καθένας» , «να πάρουν όλοι το ίδιο»… Στη διαίρεση η ποσότητα μικραίνει, αφού το πολύ το μοιράζω σε πολλά ίσα μέρη.

Π.χ.

Αν 7 βιβλία κοστίζουν 70 ευρώ πόσο κοστίζει το ένα;(70:7=10)

  • Δραστηριότητα

Στο τετράδιο μαθηματικών γράψτε και λύστε ένα δικό σας πρόβλημα πρόσθεσης , ένα αφαίρεσης, ένα πολλαπλασιασμού κι ένα διαίρεσης!

(Προτάθηκε από την εκπαιδευτικό κ Λιόλιου Ελένη, της Β’ τάξης του 16ου ΔΣ Ευόσμου)

ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ: ΓΛΩΣΣΑ

1η Δραστηριότητα

Η ΚΥΡΙΑ ΑΛΦΑΒΗΤΑ

Παιδιά, για να δούμε, θυμόμαστε την αλφαβήτα;

Παρακολουθήστε το βίντεο. Τραγουδήστε κι εσείς μαζί του την αλφαβήτα.        

Μετά πείτε την στη μαμά. Ύστερα λέτε ένα γράμμα εσείς, ένα η μαμά.

Στη συνέχεια, στο μπλε τετράδιο, γράφουμε την αλφαβήτα, κεφαλαίο-μικρό.

Το ένα ζευγαράκι κάτω από το άλλο. Δίπλα σε κάθε ζευγάρι γραμμάτων, γράφουμε δύο λέξεις που να αρχίζουν, η μία με κεφαλαίο και η άλλη με μικρό. Π.χ. Α α   Άρης   αχινός

Κάνουμε υπομονή, μένουμε σπίτι !

2η Δραστηριότητα

Διαβάστε το παραμύθι της αρεσκείας σας. Ζωγραφίστε κάτι που σας εντυπωσίασε. Στο πάνω μέρος της ζωγραφιάς γράψτε τον τίτλο του παραμυθιού. Στο κάτω μέρος δεξιά γράψτε το όνομά σας.  Έτσι όταν με το καλό επιστρέψουμε θα έχουμε μια μικρή έκθεση ζωγραφικής στα πλαίσια της φιλαναγνωσίας.

ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ : Mαθηματικά

Γράφουμε στο τετράδιο των Μαθηματικών 2 προβλήματα, ένα πρόσθεσης και ένα αφαίρεσης.

ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ : Μελέτη

Φυτέψτε τις φακές σας!

Σ ένα κεσεδάκι γιαουρτιού βάλτε ένα κομμάτι από βαμβάκι, ρίξτε τις φακές σας και ποτίζετε σε τακτά διαστήματα. Σε λίγο καιρό το φυτό σας θα είναι έτοιμο.

(Προτάθηκαν από τις εκπαιδευτικούς κ. Κεντιρίδου Έλλη, κ. Δημάδη Ιουλία και κ. Μαυράκη Κυριακούλα, της Α’ τάξης του 16ου ΔΣ Ευόσμου)

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

  • 152259Συνολικές αναγνώσεις:
  • 1Αναγνώσεις σήμερα:
  • 24Αναγνώσεις χτες:
  • 177Αναγνώσεις προηγούμενης εβδομάδας:
  • 133Αναγνώσεις ανά μήνα:
  • 89167Συνολικοί επισκέπτες:
  • 1Επισκέπτες σήμερα:
  • 20Επισκέπτες χτες:
  • 127Επισκέπτες την προηγούμενη εβδομάδα:
  • 0Επισκέπτες αυτή την στιγμή: