Αρχική » Γ’- Δ’ τάξη

Stop Mind Borders

Το Σχολείο μας

Το σχολείο μας προωθεί τη συνεργασία, την αλληλεγγύη και την ενσυναίσθηση .... στοχεύει στην καλλιέργεια αλληλοσεβασμού και κοινωνικής ευθύνης

Το σχολείο μας στοχεύει στην ανάπτυξη δημοκρατικών & κριτικών πολιτών ....επιδιώκει την πολύπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών & μαθητριών

...στοχεύει στην ολόπλευρη ανάπτυξη των πνευματικών και ψυχικών δυνάμεων των μαθητών/τριών

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΡΙΩΝ

Δημιουργήθηκε με το Padlet

Γ’- Δ’ τάξη

ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ: Γλώσσα

Διαβάστε την παρακάτω ιστορία. Συζητήστε την με τους γονείς σας. Γράψτε μια δική σας ιστορία για το θέμα αυτό.

(Προτάθηκε από τον Βασιλειάδη Κ. , Διευθυντή του 16ου ΔΣ Ευόσμου)

ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ: Γλώσσα

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ

Η δική μου κινούμενη ιστορία

(Όσοι μαθητές/τριες δεν διαθέτουν εκτυπωτή μπορούν να πραγματοποιήσουν την δραστηριότητα στο μπλοκ ζωγραφικής. Όταν επιστρέψουμε στο σχολείο θα διαβάσουμε τις ιστορίες μας και θα στολίσουμε με αυτές την τάξη μας.)

Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο για να ανοίξετε το αρχείο

Η_δική_μου_κινούμενη_ιστορία

ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ:  ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

Παίζω με τους δεκαδικούς αριθμούς

Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο για να ανοίξετε το αρχείο

ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΕΚΑΔΙΚΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ

Με μοναδική μας ευχή όσα ζούμε να αποτελέσουν γρήγορα παρελθόν, σε όλους/ες τους/τις μικρούς/ες μας φίλους/ες που καταβάλλουν τη δική τους μεγάλη προσπάθεια στο σπίτι δημιουργούμε μια “σχολική” ρουτίνα επανάληψης της διδαχθείσας ύλης, καθώς οι μέρες που θα παραμείνουν τα παιδιά στο σπίτι είναι αρκετές…

Οι δασκάλες της Γ΄ Τάξης

Βουτσά Κυριακίτσα, Γιόντσου Ελευθερία, Κόγκου Αικατερίνη

 

ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ: Γλώσσα

Το τραγούδι των χρωμάτων! Τραγουδισμένο από παιδιά με “ειδικές” δυνατότητες.
Μπείτε στην ιστοσελίδα: http://paramithi-paramithi.blogspot.com/2013/07/blog-post_31.html
 Ένα ποίημα γεμάτο όμορφες εικόνες.
Διαβάστε το ποίημα και απολαύστε το, τραγουδισμένο από τα παιδιά.
Από πόσες στροφές αποτελείται;
Ποια στροφή σας άρεσε περισσότερο;
Αντιγράψτε την στο μπλε τετράδιο.
Παρατηρήστε στο βίντεο τα προσωπάκια των παιδιών. Και προπαντός το κοριτσάκι στο τέλος.
Τι είναι αυτό που σας συγκίνησε; Τα γελαστά μουτράκια τους; Η προσπάθειά τους; Σε τι κόσμο σας ταξιδεύουν;
Γράψτε μου τις σκέψεις και τα  συναισθήματά σας.( στο μπλε τετράδιο)
Πάρτε μία κόλλα χαρτί και φτιάξτε τη δική σας ζωγραφιά με τα δικά σας χρώματα.
Γίνετε ποιητές και ποιήτριες και γράψτε μια στροφή για τη ζωγραφιά που κάνατε.
Όταν με το καλό ξαναβρεθούμε στην τάξη μας, θα τη γεμίσουμε με τις ζωγραφιές σας και θα διαβάσετε τα ποιηματάκια σας!
ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ: Μελέτη
Κι ένα ωραίο πείραμα που μπορείτε να το κάνετε κι εσείς!
Παρατηρήστε το βιντεάκι που θα βρείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο (https://www.youtube.com/watch?v=C91M7OKh5Po).
Το πιπέρι είναι τα …”μικρόβια”.
Τι γίνεται όταν βουτάμε το δάχτυλό μας στα “μικρόβια”;
Τι γίνεται όταν στο δάχτυλό μας βάλουμε σαπούνι;
Καταλάβατε τι θέλει να μας πει;
Επαναλάβετε το πείραμα και πείτε στη μαμά να σας βγάλει μια φωτογραφία με το κινητό της.
Αποθηκεύστε την για να μου τη δείξετε!
(Προτάθηκαν από τις εκπαιδευτικούς κ Χρυσάφη Β. και Μπάπκα Π. της Δ’ τάξης του 16ου ΔΣ Ευόσμου)

ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ: ΓΛΩΣΣΑ

25η ΜΑΡΤΙΟΥ

Πατήστε στον σύνδεσμο για να σας ανοίξει το βιβλίο:

http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-D109/706/4676,21183/

Με αφορμή την επέτειο της 25ης Μαρτίου, θα διαβάσουμε από την ενότητα 12 του βιβλίου της Γλώσσας “Χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά “, το ποίημα του Δ. Σολωμού “Ύμνος εις την Ελευθερίαν”.

Αποτελείται από 158 τετράστιχες στροφές. Από αυτές οι 24 πρώτες στροφές

καθιερώθηκαν ως ο Εθνικός Ύμνος της Ελλάδας το 1865. Μελοποιήθηκε

από τον Ν. Μάντζαρο.

 

Η Ελλάς ευγνωμονούσα, Θ. Βρυζάκη, Εθνική Πινακοθήκη

 

Εργασίες

1.Σε ποιες περιπτώσεις ψάλλουμε τον Εθνικό μας Ύμνο;

 ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

  1. Παρατηρείστε την εικόνα. Προσωποποιημένη η Ελλάδα, κοιτάζει όλους τους Αγωνιστές. Τι μοιάζει να τους λέει;

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

3.Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα:

https://www.slideshare.net/epapadi/1821-194-httpblogsschgrepapadi

για να δείτε μια ωραία παρουσίαση για την ελληνική επανάσταση και να θαυμάσετε τον ηρωισμό των αγωνιστών της.

(Προτάθηκε από τις εκπαιδευτικούς Βενετία Χρυσάφη & Παγώνα Μπάπκα, της Δ’ τάξης του 16ου ΔΣ Ευόσμου)

ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ: Γλώσσα

Αυτός ο κορονοϊός που μας ήρθε απ΄την ανατολή

έκανε πάρα πολύ δύσκολη των ανθρώπων τη ζωή

Πέρασε χώρες και χωριά χωρίς συμπόνια καμιά

Έκλεισε παιδότοπους και σχολειά

Αχ ο αυτός καταραμένος ιός παιδιά.

Γεια σας παιδιά

Μας λείψατε !!!!! Μακάρι να τα λέγαμε από κοντά, όμως αυτό θα αργήσει να γίνει. Εμείς πρέπει να κάνουμε υπομονή και μένουμε μέσα στα σπίτια μας για το καλό όλων μας ,ακολουθώντας με πολύ ευλάβεια τις εντολές των υπεύθυνων γιατρών και ειδικών .

Εμείς σκεφτήκαμε να σας προτείνουμε διάφορες δράσεις έτσι ώστε ο χρόνος σας να κυλά ευχάριστα και δημιουργικά .

Σήμερα σας προτείνουμε πρώτα να ακούσετε την ιστορία του αθάνατου γαϊδαράκου της Μάρω Λοϊζου  την οποία διαβάζει  με πολύ ωραίο, εκφραστικό και παραστατικό  τρόπο η ηθοποιός Γεωργία Τσαγκαράκη. Κατόπιν σας προτείνουμε να πατήσετε το pause  ( να κλείσει το διάβασμα από την ηθοποιό) και να την διαβάσετε οι ίδιοι.

Ύστερα θα πρέπει να κάνετε τις εργασίες που σας έχουμε ετοιμάσει.

Για να ξεκινήσει το διάβασμα πατήστε στο πληκτρολόγιό σας το ctrl και κάντε διπλό κλικ πάνω στην εικόνα. ( Για να ανοίξει η εφαρμογή θα πρέπει να έχετε εγκαταστημένο το adobe flase player. Αν δεν το έχετε πατήστε πάνω στη διεύθυνση https://adobe-flash-player.en.softonic.com/download και κάνετε εγκατάσταση.

Ερωτήσεις κατανόησης

1)Ποια ζώα δεν αγαπούσαν οι γέροι ;

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

2)Ύστερα πού πήγαιναν και τι ώρα γυρνούσαν ;

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

3)Τι έπαθε ο γάιδαρος και τι τον έκαναν ;

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

4) Τι φύτρωσε στο μέρος που θάψανε το γάιδαρο και τι έκανε ο νιούτσικος γάιδαρος όταν περνούσε από κει ;

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

5)Ποιο είναι το μήνυμα που παίρνουμε από αυτή την ιστορία ;

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

6) Στο μπλοκ σας κάντε μια ζωγραφιά σχετική με την ιστορία.

(Προτάθηκε από τους εκπαιδευτικούς Κατσαβριά Θωμά & Ιωάννου Δημήτριο, του 16ου ΔΣ Ευόσμου)

 

ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΑΣ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

  • 145037Συνολικές αναγνώσεις:
  • 4Αναγνώσεις σήμερα:
  • 21Αναγνώσεις χτες:
  • 160Αναγνώσεις προηγούμενης εβδομάδας:
  • 566Αναγνώσεις ανά μήνα:
  • 84175Συνολικοί επισκέπτες:
  • 4Επισκέπτες σήμερα:
  • 17Επισκέπτες χτες:
  • 108Επισκέπτες την προηγούμενη εβδομάδα:
  • 0Επισκέπτες αυτή την στιγμή: