ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ: Αγγλικά (ανά τάξη)
1)http://photodentro.edu.gr/video/subject-search?locale=el
ΓΙΑ Ε’ ΚΑΙ ΣΤ’ ΤΑΞΕΙΣ: ΣΕΛ. 1, 2, 9,10 ΚΑΙ 11
2) https://learningapps.org/home.php
ΓΙΑ Ε’ ΚΑΙ ΣΤ’ ΤΑΞΕΙΣ: Διαλέγετε γλώσσα English, πηγαίνετε στο Browse Apps και διαλέγετε ξανά English και μετά διαλέγετε όποια κατηγορία θέλετε. Κάνετε τις ασκήσεις ή βλέπετε βίντεο και κάνετε τις ακόλουθες ασκήσεις.
3) https://www.openbook.gr/covibook/
ΓΙΑ Α’ ΤΑΞΗ: Οι γονείς να κατεβάσουν το e-book σε μορφή pdf και τα παιδιά να το διαβάσουν και να κάνουν ένα μικρό βιβλιαράκι για τον κορονοιό σαν το Χριστουγεννιάτικο που είχαν κάνει.
ΓΙΑ Β’ ΤΑΞΗ: Να κάνουν επανάληψη τα γράμματα της αλφαβήτα από το A μέχρι το L. Οι γονείς να κατεβάσουν το e-book σε μορφή pdf και τα παιδιά να το διαβάσουν και να κάνουν με τη βοήθειά σας μία κατασκευή για τον κορονοιό. ‘Ο,τι θέλουν και σκεφτούν και τους αρέσει.
4) https://www.britishcouncil.gr/blog/tragoudia-sta-agglika-gia-mikra-paidia
ΓΙΑ Α’ ΚΑΙ Β’ ΤΑΞΕΙΣ: Οι γονείς να μπουν με τα παιδιά σε αυτή την ιστοσελίδα και να ακούσουν και να δουν παιδικά τραγούδια στα Αγγλικά.
Οι μαθητές των Έ και ΣΤ’ τάξεων μπορούν να κάνουν διάφορες εργασίες για τον κορονοιό όπως οι ακόλουθες:
1) Να κάνουν ένα project ή αφίσα σε χαρτόνι ή χαρτί με εικόνες και πληροφορίες για τον κορονο ιό.
Model questions:
- What is Covid 19?
- How can you catch it?
- Which people are in danger?
- How can you protect?
5.What places should you avoid?
2) Να γράψουν ένα ποίημα για τον κορονοιό.
Model acrostic poem:
Crucial message
Our planet is in danger.
Virus is here.
It is threatening us and it leads to
Deaths.
1 B Be
9 C Careful.
3) Να γράψουν ένα τραγούδι για τον κορονοιό.
Model song:
Covid 19,
get away please.
We want to feel free.
Covid 19,
We don’t want you to exist
so, doctors please
find a virus to this beast.
Covid 19,
you are a disease
that needs to be healed.
4) Να πάρουν συνέντευξη από ένα νοσούντα του κορονοιού.
Model questions:
- How did you catch it?
- How did you feel?
- What symptoms did you have?
- What did you do at hospital or at home?
- Was it easy or difficult for you?
- Were you afraid of your life?
5) Να γράψουν μία σελίδα στο ημερολόγιό τους σχετικά με τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους και την καθημερινότητά τους σε περίοδο κορονοιού.
Model diary entry:
Saturday, 14 March 2020,
Dear diary,
I’m writing to tell you how I spent my day today.
I was bored at home without school. I couldn’t see my friends, my teachers.
I couldn’t go anywhere. I miss my old life……………………………………………..
6) Να γράψουν τα χαρακτηριστικά του κορονοιού, τις ομοιότητες και τις διαφορές με την κοινή γρίπη σε φύλλο χαρτί ή στο Power Point.
7) Να κάνουν ένα κόμικ όπου θα ζωγραφίσουν και θα γράψουν με λίγα λόγια μια ιστορία σχετικά με τον κορονοιό.
8) Να κάνουν ένα βιντεάκι με το κινητό τους ή το κινητό των γονιών τους για τον κορονοιό.
9) Να κάνουν μία κατασκευή για τον κορονοιό.
(Προτάθηκαν από την εκπαιδευτικό κ. Δαραμήλα Σοφία, της Αγγλικής Γλώσσας, του 16ου ΔΣ Ευόσμου)
ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ: Αγγλικά
Πατήστε πάνω στον σύνδεσμο που σας δίνω για να ανοίξει το βίντεο του Unit 1 We’re pirates. Ακούστε τους ήρωες του βιβλίου μας να τραγουδάνε και να μιλάνε και κάντε το ίδιο. Μετά αντιγράψτε και προσπαθήστε να συμπληρώσετε τις προτάσεις που σας δίνω στο 2ο τετράδιο ( Grammar ):a) Can you ……….. the door? No, …………. . b) Can you open the ………? ……., I can’t. c) …….. you open ……. box? Yes, I …… . d) What’s ……. It? Wow, a ……… e) and a pirate ……. . f) It’s mine. No, it’s ………. g) Stop it. ……………. don’t fight.
We’re ……………………, ……..’re pirates
We’re …………………, we’re ………………
We ……………….. together all ………. long.
https://learningapps.org/3191746 Πατήστε στο σύνδεσμο και προσπαθήστε να ενώσετε κάθε πρόταση με την σωστή εικόνα. Να θυμάστε πως : tails= ουρές, legs= πόδια, feet= πατούσες, arms= χέρια/ μπράτσα, hands= παλάμες, faces= πρόσωπα.
https://learningapps.org/216947 Πατήστε στο σύνδεσμο και βάλτε has got ή have got σε κάθε ένα κομμάτι puzzle.
- ΓΙΑ Δ’ ΤΑΞΗ : : Για να θυμηθείτε τα can/ can’t πατήστε στο σύνδεσμο https://learningapps.org/1709011 και γράψτε το σωστό , προσέχοντας να βάλετε κεφαλαίο όπου χρειαστεί.
https://learningapps.org/3284962 Πατήστε στο σύνδεσμο και προσπαθήστε να ενώσετε κάθε πρόταση με την σωστή εικόνα. Με αυτόν τον τρόπο θα θυμηθείτε τα χαρακτηριστικά του προσώπου και κάποια επίθετα .
http://photodentro.edu.gr/video/r/8522/992?locale=el Πατήστε τον σύνδεσμο για να ανοίξει το βίντεο του Unit 5 The animal school και ακούστε τους ήρωες του βιβλίου να μιλάνε και να τραγουδάνε,κάντε το ίδιο. Έπειτα, αντιγράψτε στο grammar τις παρακάτω προτάσεις και προσπαθήστε να τις συμπληρώσετε: a)What ………….. is this Tammy? It’s the story ………. the ……………. school. Great! b)Why are we all ……….? We want to …………… a ………….. . We …………. to learn. c) School is ………. . Great idea. I need my …………………. . You don’t ………… it Daffy. Take a …………….. and a rubber. d) Where is my …………………….?
Here it is Daffy. ………….. your …………….,too. I’m so …………………. . e) Where is the ………?We ……….. need a board, Earl. What ……………. …………. we got? This is an animal …………….. . We ………….. everything.
At the ………………. school, at the ……………… school,
We …………… everything, it’s ………….. .
Running and ………………..
Swimming and ……………….
That’s the right …………. of school.
3)ΓΙΑ Α’ ΤΑΞΗ: https://www.openbook.gr/covibook/ Οι γονείς μπορούν να κατεβάσουν το e-book σε μορφή pdf , τα παιδιά να το διαβάσουν και να ζωγραφίσουν κάτι για τον κορονοιό.
Μπορείτε να ακούσετε τραγούδια μαζί με τους γονείς στην σελίδα https://www.britishcouncil.gr/blog/tragoudia-sta-agglika-gia-mikra-paidia
(Προτάθηκαν από την εκπαιδευτικό Αλεξοπούλου Παναγιώτα, της Αγγλικής γλώσσας, του 16ου ΔΣ Ευόσμου)