• http://wowslider.com/
1 2 3 4 5 6 κατάλογος17 8
bootstrap slider by WOWSlider.com v8.6

Home » Άρθρα

Stop Mind Borders

Το Σχολείο μας

Το σχολείο μας προωθεί τη συνεργασία, την αλληλεγγύη και την ενσυναίσθηση .... στοχεύει στην καλλιέργεια αλληλοσεβασμού και κοινωνικής ευθύνης

Το σχολείο μας στοχεύει στην ανάπτυξη δημοκρατικών & κριτικών πολιτών ....επιδιώκει την πολύπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών & μαθητριών

...στοχεύει στην ολόπλευρη ανάπτυξη των πνευματικών και ψυχικών δυνάμεων των μαθητών/τριών

Άρθρα

Στη σελίδα αυτή θα δημοσιεύονται άρθρα που απευθύνονται σε όλα τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας, εκπαιδευτικούς, γονείς, μαθητές/τριες του σχολείου μας, κι όχι μόνο.

Αποσκοπούν στην ενημέρωση για ζητήματα που απασχολούν την εκπαιδευτική και σχολική κοινότητα.

Ευχόμαστε να βοηθήσουν και να δειυρύνουν τις οπτικές μας για την εκπαίδευση.

Με εκτίμηση

Ο διευθυντής & οι εκπαιδευτικοί του 16ου Δ.Σ Ευόσμου.

Χρήσιμες συμβουλές προς τους γονείς

Η παρακάτω παρουσίαση σκοπό έχει να βοηθήσει όλους μας, και ιδιαίτερα τους γονείς, να βρουν καλύτερους τρόπους επικονωνίας για τη πρόληψη και αντιμετώπιση δύσκολων καταστάσεων που, αν και συνήθως προέρχονται από εξωγενείς παράγοντες, επιβαρύνουν το κλίμα στην οικογένεια αλλά και στο σχολείο. Η συνεργασία σχολείου και οικογένειας και ο κοινός τρόπος αντιμετώπισης δύσκολων καταστάσεων ευελπιστούμε … Continue reading

Posted in άρθρα | Leave a comment

Διαχείριση σχολικής τάξης με χρήση ομαδοσυνεργατικής μεθόδου

Η διαχείριση της τάξης είναι μια πολύπλοκη διαδικασία, η οποία προϋποθέτει ανάπτυξη και διατήρηση διδακτικών δραστηριοτήτων με ομαλή ροή, παρακολούθηση και ταυτόχρονη αντιμετώπιση γεγονότων. Όταν αυτά συνδυασθούν με τη γνώση ότι κάθε μαθητής μαθαίνει με το δικό του ρυθμό και τρόπο, και μερικοί όχι μόνο δεν θέλουν να μάθουν αλλά παρεμποδίζουν τη μάθηση των άλλων, … Continue reading

Posted in άρθρα | Leave a comment

10o Ευόσμου Blog

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

0000150
Visit Today : 3
Visit Yesterday : 3
This Month : 45
Total Visit : 150
Hits Today : 101
Total Hits : 1787
Who's Online : 1