Στα πλαίσια της διεξαγωγής της ενότητας της γλώσσας “Βιβλία -βιβλιοθήκες” οι μαθητές της Ε’ τάξης έζησαν μια πρωτόγνωρη εμπειρία:Μια τηλε-συνέντευξη από μια βιβλιοθηκονόμο και μια τηλε-ξενάγηση στη βιβλιοθήκη της Παιδαγωγικής Σχολής του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου της πόλης μας.Με ερωτήσεις που είχαν συντάξει και προετοιμάσει από πριν και απηύθυναν στη βιβλιοθηκονόμο, απαντήθηκαν ποικίλα ερωτήματα και δόθηκαν πληροφορίες σχετικά με την ιστορία της βιβλιοθήκης, επεξηγήσεις για τον τρόπο και τον κανονισμό της λειτουργίας και δανεισμού των βιβλιων της, ενημέρωση για τις εκθέσεις που φιλοξενεί, το αναγνωστήριο και πληροφόρηση σχετικά με το επάγγελμα μιας βιβλιοθηκονόμου.
Μερικά από τα ερωτήματα που απηύθυναν οι μαθητές/τριες ήταν :
- Πόσα χρόνια λειτουργεί η βιβλιοθήκη;Πώς ονομάζεται και πού βρίσκεται;
- Με ποιους τρόπους μπορεί να δανειστεί κάποιος ένα βιβλίο; Πώς λειτουργεί μια βιβλιοθήκη ;
- Πόσα βιβλία υπάρχουν στη βιβλιοθήκη της Παιδαγωγικής σχολής;
- Υπάρχει αναγνωστήριο;
- Για ποιους λόγους ακολουθήσατε το επάγγελμα της βιβλιοθηκονόμου; Τι σπουδές κάνατε;
- Τι εργασίες κάνει συγκεκριμένα μία βιβλιοθηκονόμος;Ποιες είναι οι δυσκολίες που αντιμετωπίζετε;Πόσες ώρες εργάζεστε;
- Αλλά και….
- Ποιος είναι ο αγαπημένος συγγραφέας; Το αγαπημένο σας βιβλίο;
Η ερώτηση που απηύθυνε στα παιδιά η βιβλιοθηκονόμος:
- Πώς πιστεύετε ότι ταξινομούμε τα βιβλία στα ράφια μιας βιβλιοθήκης; απαντήθηκε με επιτυχία από τους μαθητές/τριες και ακολούθησε μια τηλε-ξενάγηση στους χώρους της βιβλιοθήκης μαζί μ’ ένα… ενθουσιώδες “ευχαριστούμε”.