Αρχική » ΣΧΟΛΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ » ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ » ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ (ανακοίνωση 21/9/2017)

Stop Mind Borders

Το Σχολείο μας

Το σχολείο μας προωθεί τη συνεργασία, την αλληλεγγύη και την ενσυναίσθηση .... στοχεύει στην καλλιέργεια αλληλοσεβασμού και κοινωνικής ευθύνης

Το σχολείο μας στοχεύει στην ανάπτυξη δημοκρατικών & κριτικών πολιτών ....επιδιώκει την πολύπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών & μαθητριών

...στοχεύει στην ολόπλευρη ανάπτυξη των πνευματικών και ψυχικών δυνάμεων των μαθητών/τριών

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΡΙΩΝ

Δημιουργήθηκε με το Padlet

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ (ανακοίνωση 21/9/2017)

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες

Σας ενημερώνουμε ότι, μετά από τις προσπάθειες όλων των εκπαιδευτικών και του διευθυντή του σχολείου μας, μπορούμε να προχωρήσουμε στην ανάπτυξη του ολοήμερου προγράμματος για όλους/ες τους/τις μαθητές/τριες που έχουν ανάγκη.

Κατανοώντας τις ανάγκες των εργαζόμενων οικογενειών, θα σας ζητούσαμε να στέλνετε τα παιδιά σας, που είναι γραμμένα στο ολοήμερο σχολείο, μόνο αν υπάρχει μεγάλη ανάγκη, ώστε να εξυπηρετηθούν οι οικογένειες που πραγματικά το χρειάζονται.

Αυτό σημαίνει ότι από 22/9/2017 μπορούν να παρακολουθούν το ολοήμερο πρόγραμμα έως τις 16:00 και οι μαθητές/τριες των Ε΄ & ΣΤ’ τάξεων

Η κατανόση και η συνεργασία όλων είναι απαραίτητη, ώστε να ρυθμίζονται όλα τα ζητήματα που απασχολούν ή θα απασχολήσουν τη σχολική μας κοινότητα.

Σας ευχαριστούμε πολύ εκ των προτέρων για την κατανοήση.

Με εκτίμηση

Ο Διευθυντής & οι εκπαιδευτικοί του

!6ου ΔΣ Ευόσμου

Website Pin Facebook Twitter Myspace Friendfeed Technorati del.icio.us Digg Google StumbleUpon Premium Responsive


Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

  • 145924Συνολικές αναγνώσεις:
  • 19Αναγνώσεις σήμερα:
  • 35Αναγνώσεις χτες:
  • 266Αναγνώσεις προηγούμενης εβδομάδας:
  • 543Αναγνώσεις ανά μήνα:
  • 84757Συνολικοί επισκέπτες:
  • 11Επισκέπτες σήμερα:
  • 28Επισκέπτες χτες:
  • 162Επισκέπτες την προηγούμενη εβδομάδα:
  • 0Επισκέπτες αυτή την στιγμή: