Αρχική » Ανακοινώσεις του σχολείου » Project ‘Δημοκρατικό Σχολείο’ – Επιβράβευση μαθητών/τριών

Stop Mind Borders

Το Σχολείο μας

Το σχολείο μας προωθεί τη συνεργασία, την αλληλεγγύη και την ενσυναίσθηση .... στοχεύει στην καλλιέργεια αλληλοσεβασμού και κοινωνικής ευθύνης

Το σχολείο μας στοχεύει στην ανάπτυξη δημοκρατικών & κριτικών πολιτών ....επιδιώκει την πολύπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών & μαθητριών

...στοχεύει στην ολόπλευρη ανάπτυξη των πνευματικών και ψυχικών δυνάμεων των μαθητών/τριών

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΡΙΩΝ

Δημιουργήθηκε με το Padlet

Project ‘Δημοκρατικό Σχολείο’ – Επιβράβευση μαθητών/τριών

Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες

Τα σχολεία αποτελούν χώρους μάθησης συμπεριφορών και διαμόρφωσης προσωπικοτήτων, δημοκρατικών ενεργών πολιτών που αναλαμβάνουν την προσωπική ευθύνη προς το κοινωνικό σύνολο, συνδιαμορφώνοντας  το πλαίσιο εκείνο που προσιδιάζει σε μια δημοκρατική κοινωνία: της ενεργούς συμμετοχής, της λήψης αποφάσεων και της ανάληψης ευθύνης για  δράση, χαρακτηρίζονται δε, από εσωτερική πειθαρχία και συνέπεια, βασικό γνώρισμα των ελεύθερων ενεργών πολιτών.

Καθώς η έννοια της δημοκρατίας περικλείει όχι μόνο δικαιώματα μα και υποχρεώσεις, και η καλύτερη παιδαγωγική μέθοδος είναι αυτή της βιωματικής προσέγγισης, που αφορά, στη βασική της αρχή, στην ενεργή εμπλοκή των διδασκόντων και μαθητευόμενων, υλοποιούμε από την σχολική αυτή χρονιά το Project με τίτλο ’Δημοκρατικό σχολείο’.

Στοχεύοντας στην ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών/τριών μας, επιχειρώντας να τους καταστήσουμε δημιουργούς κι όχι απλούς εκτελεστές κανόνων, στάσεων, συμπεριφορών, έχουμε ως βασική μας αρχή και επιλογή, την αναγνώριση της προσφοράς στο κοινωνικό σύνολο.

Κατά αυτό τον τρόπο επιβραβεύουμε και αναγνωρίζουμε τους/τις μαθητές/τριες, που πέραν της προσπάθειάς που καταβάλλουν για τις εργασίες τους και τα μαθήματά τους, με τη στάση τους και τη συμπεριφορά τους, καλλιεργούν, διαμορφώνουν και προωθούν  ένα θετικό κλίμα, μακριά από στερεότυπα, προκαταλήψεις και αρνητικές συμπεριφορές απέναντι σε άλλους ή κοινωνικές ομάδες, τόσο στην τάξη τους αλλά κυρίως και σε άλλα πλαίσια: στο σχολείο, στη γειτονιά τους, στο ευρύτερο κοινωνικό τους περιβάλλον.

Γνωρίζοντας ότι το κρυφό αναλυτικό πρόγραμμα (ή παραπρόγραμμα) που αφορά το είδος των σχέσεων που αναπτύσσονται μεταξύ των εμπλεκομένων στη μαθησιακή, κι όχι μόνο, διαδικασία, υποβαθμίζει πολλές φορές και έρχεται σε αντίθεση με τις προγραμματικές επιδιώξεις του λεγόμενου επίσημου αναλυτικού προγράμματος, επιχειρούμε να άρουμε την αποσπασματικότητα αυτή και να δημιουργήσουμε τις συνθήκες εκείνες που θα καταστήσουν τους/τις μαθητές/τριές μας ικανούς/ες να δημιουργούν τις κατάλληλες εκείνες προϋποθέσεις που προωθούν, καλλιεργούν και αναπτύσσουν τη συναισθηματική ασφάλεια και την ειρηνική συμβίωση θεμελιωμένες σε ηθικές αξίες και κοινωνικές αρετές: της συνεργασίας, της αλληλεγγύης, της ενσυναίσθησης, της αλληλοβοήθειας, της συνέπειας, της εσωτερικής πειθαρχίας.

Πιστεύουμε ακράδαντα ότι η εγκαθίδρυση μιας συνεργατικής κουλτούρας, μακριά από ανταγωνισμούς ως αποτέλεσμα ιδίων, ατομικών επιδιώξεων, βασικό χαρακτηριστικό της σύγχρονης εποχής της ατομοποίησης, συμβάλλει κατά τρόπο θετικό στην δημιουργία ενεργών, κριτικών πολιτών που συναγωνίζονται πλέον για το κοινό καλό, έχοντας εσωτερικεύσει τους κανόνες εκείνους, που οι ίδιοι έχουν συνδιαμορφώσει, τόσο στο σχολείο όσο και στην οικογένεια.

Έχοντας αυτά υπόψη, το σχολείο μας, πιστό στις αρχές του και με συνέπεια στην υλοποίηση των στόχων του, επιβράβευσε, επιβραβεύει και θα συνεχίσει να επιβραβεύει τους/τις μαθητές/τριες που διακρίνονται για τις παραπάνω κοινωνικές αρετές.

Με εκτίμηση

Ο Διευθυντής

Κωνσταντίνος Βασιλειάδης

Website Pin Facebook Twitter Myspace Friendfeed Technorati del.icio.us Digg Google StumbleUpon Premium Responsive


Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

  • 145908Συνολικές αναγνώσεις:
  • 3Αναγνώσεις σήμερα:
  • 35Αναγνώσεις χτες:
  • 250Αναγνώσεις προηγούμενης εβδομάδας:
  • 527Αναγνώσεις ανά μήνα:
  • 84748Συνολικοί επισκέπτες:
  • 2Επισκέπτες σήμερα:
  • 28Επισκέπτες χτες:
  • 153Επισκέπτες την προηγούμενη εβδομάδα:
  • 0Επισκέπτες αυτή την στιγμή: