Αρχείο ημέρας 13 Μαρτίου 2020

Stop Mind Borders

Το Σχολείο μας

Το σχολείο μας προωθεί τη συνεργασία, την αλληλεγγύη και την ενσυναίσθηση .... στοχεύει στην καλλιέργεια αλληλοσεβασμού και κοινωνικής ευθύνης

Το σχολείο μας στοχεύει στην ανάπτυξη δημοκρατικών & κριτικών πολιτών ....επιδιώκει την πολύπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών & μαθητριών

...στοχεύει στην ολόπλευρη ανάπτυξη των πνευματικών και ψυχικών δυνάμεων των μαθητών/τριών

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΡΙΩΝ

Δημιουργήθηκε με το Padlet

Προτάσεις για αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου. Oδηγίες από το ΕΟΔΥ

Αγαπητοί Γονείς & Κηδεμόνες

Αγαπητοί/ες μαθητές/τριες

Σας καλούμε, κι εμείς με τη σειρά μας, να επιδείξετε υψηλό αίσθημα προσωπικής ευθύνης, ακολουθώντας τις οδηγίες του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας.

Η υγεία, ως κοινωνικό αγαθό, είναι υπόθεση όλων μας και ο καθένας από εμάς θα πρέπει να συμβάλλει στην προσπάθεια που γίνεται για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορονοϊού.

Χωρίς πανικό, με σύνεση, ψυχραιμία, νηφαλιότητα και εγκράτεια, βασικές αρετές υπεύθυνων πολιτών, σας καλούμε να αναλογιστείτε τις συνέπειες της εξάπλωσης του και της μετάδοσής του σε αγαπημένα μας πρόσωπα, ειδικότερα σε αυτά που ανήκον σε ευάλωτες ομάδες στους αγαπημένους σας γονείς, παππούδες και γιαγιάδες.

Παρόλο που τα σχολεία είναι κλειστά, τα μαθήματα κοινωνικής μόρφωσης και υπευθυνότητας, που αποτελούν και στόχο του σχολείου και της εκπαίδευσης, δεν σταματούν κι είναι ευκαιρία να αναδειχθεί η σημασία τους.

Επιπρόσθετα, καλούμε τους μαθητές/τριές μας να αξιοποιήσουν τον ελεύθερό τους χρόνο δημιουργικά με την ανάγνωση ενός βιβλίου, τη συγγραφή κειμένων, ποιημάτων, την καλλιτεχνική τους δημιουργία.

Πιο συγκεκριμένα, καλούμε τους/τις μαθητές/τριες: (περισσότερα…)

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

  • 146294Συνολικές αναγνώσεις:
  • 3Αναγνώσεις σήμερα:
  • 16Αναγνώσεις χτες:
  • 91Αναγνώσεις προηγούμενης εβδομάδας:
  • 48Αναγνώσεις ανά μήνα:
  • 85005Συνολικοί επισκέπτες:
  • 3Επισκέπτες σήμερα:
  • 13Επισκέπτες χτες:
  • 76Επισκέπτες την προηγούμενη εβδομάδα:
  • 0Επισκέπτες αυτή την στιγμή: