Αρχική » ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΒΗΜΑ » ΕΡΓΑΣΙΕΣ » «Μ? ένα μολύβι, ένα χαρτί και χρώματα πολλά…»

Stop Mind Borders

Το Σχολείο μας

Το σχολείο μας προωθεί τη συνεργασία, την αλληλεγγύη και την ενσυναίσθηση .... στοχεύει στην καλλιέργεια αλληλοσεβασμού και κοινωνικής ευθύνης

Το σχολείο μας στοχεύει στην ανάπτυξη δημοκρατικών & κριτικών πολιτών ....επιδιώκει την πολύπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών & μαθητριών

...στοχεύει στην ολόπλευρη ανάπτυξη των πνευματικών και ψυχικών δυνάμεων των μαθητών/τριών

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΡΙΩΝ

Δημιουργήθηκε με το Padlet

«Μ? ένα μολύβι, ένα χαρτί και χρώματα πολλά…»

Το πρόγραμμα« Μ? ένα μολύβι, ένα χαρτί και χρώματα πολλά…» υλοποιήθηκε από τα τμήματα ΣΤ΄1 και ΣΤ΄2 του σχολείου

Στόχοι του προγράμματος ήταν οι εξής

  • Να αξιοποιήσουν οι μαθητές τις δυνατότητές τους στο χειρισμό απλών υλικών και μέσων δημιουργώντας εικαστικά έργα.
  • Να γνωρίσουν διάφορες τεχνικές και τρόπους για να εκφράζονται με δημιουργικό τρόπο.
  • Να μάθουν να συνεργάζονται, να παίρνουν αποφάσεις και να ελέγχουν τη διαδικασία και τα αποτελέσματα των ενεργειών τους.
  • Να δημιουργήσουν τα δικά τους έργα και να τα παρουσιάσουν στα μέλη της σχολικής κοινότητας.
  • Εξωραϊσμός του υπόγειου χώρου του σχολείου.

Τρόποι υλοποίησης

Οι στόχοι του προγράμματος επιτεύχθηκαν με τη δημιουργία πνεύματος συνεργασίας ανάμεσα στους μαθητές, με τη δημιουργία κλίματος προβληματισμού και ανταλλαγής απόψεων και ιδεών από τους μαθητές με τη χρήση της ομαδοσυνεργατικής μεθόδου.

 

Δραστηριότητες

  • Τα παιδιά δημιούργησαν διάφορα έργα χρησιμοποιώντας εικαστικές τεχνικές (οπτική ποίηση, διακοσμητικά μοτίβα, πουαντιγισμός?), τα τοποθέτησαν σε κορνίζες και στόλισαν  μ΄ αυτές την εικαστική γωνιά που θέλουμε να δημιουργήσουμε.
  • Δημιούργησαν  επιτοίχιες ζωγραφιές και κολλάζ με μηνύματα οικολογικά, ισότητας και ειρήνης.
  • Έφτιαξαν τρισδιάστατες κατασκευές (ηλιακό σύστημα?) .
  • Εκμάθηση τραγουδιών που είχαν σχέση με τη δημιουργία, τα χρώματα, την εικαστική τέχνη.
  • Επίσκεψη στο Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης.

 

Τέλος θεωρούμε ότι η υλοποίηση  του συγκεκριμένου προγράμματος από τη σχολική μας μονάδα βοήθησε στην ανάπτυξη κλίματος συνεργασίας ανάμεσα  σε μαθητές διαφορετικών τμημάτων (ΣΤ΄1-ΣΤ΄2) και διάθεσης προσφοράς από μέρους των μαθητών για τον εξωραϊσμό του σχολείου. .Επίσης τα προγράμματα αυτά βοηθούν την κοινωνικοποίηση των μαθητών και ανοίγουν τους ορίζοντες των μαθητών στο νέο σχολείο του 21ου αιώνα.

DSC06831

 

DSC06832

 

DSC06833

 

DSC06834

 

DSC06835

 

DSC06837

 

DSC06838

 

DSC06839

 

DSC06840

 

DSC06841

 

DSC06842

 

DSC06843

 

DSC06844

 

 

DSC06845

 

DSC06846

 

DSC06847

 

DSC06849

 

DSC06850

 

DSC06851

 

DSC06853

 

DSC06856

 

DSC06858

 

DSC06859

 

 

Website Pin Facebook Twitter Myspace Friendfeed Technorati del.icio.us Digg Google StumbleUpon Premium Responsive


Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

  • 146167Συνολικές αναγνώσεις:
  • 7Αναγνώσεις σήμερα:
  • 46Αναγνώσεις χτες:
  • 262Αναγνώσεις προηγούμενης εβδομάδας:
  • 786Αναγνώσεις ανά μήνα:
  • 84898Συνολικοί επισκέπτες:
  • 7Επισκέπτες σήμερα:
  • 23Επισκέπτες χτες:
  • 152Επισκέπτες την προηγούμενη εβδομάδα:
  • 1Επισκέπτες αυτή την στιγμή: